Kass uppdatering

Oj, det var en hel vecka sen jag skrev något här! Dålig uppdatering av mig. Sorry! Har hänt en hel del under veckan, men orkar inte skriva allt.

Idag har det inte hänt så mycket. Vi sov rätt länge och hade en lugn förmiddag. Vid två for jag hem och packade lite mer grejer. Lite kläder och en del smycken. Använder knappt smycken längre för jag orkar inte, haha´. Men någon gång under tre år kanske man får för sig att ha det, så jag packade ner några iaf. Och så har jag packat lite undekläder (har så många att jag inte lär använda alla under den här veckan jag har kvar i Älvsbyn ;P) och gymkläder och sånt. Känns som att jag snart börjar bli klar med packandet! Ska packa resten av kläderna sen, men det kan jag ju inte göra än när jag inte vet vad jag kommer att använda här i Älvsbyn. Men jag börjar faktiskt bli gode taggad på att flytta ;)

Vid nio kom älsklingen till mig och nu har vi precis kommit till honom och han sitter vid andra datorn och läser arsenal-nyheter. Har man en fotbollstokig pojkvän så har man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0