Mixed feelings

Igår var jag i Umeå och lämnade grejer i lägenheten. Inte alla grejer, men möbler och sånt. Det som rymdes helt enkelt! Kommer att bli en full bil nästa gång med piano, bas, kläder och allt annat som ska med. och jag måste säga att det är blandade känslor med att flytta. Jag längtar efter att se något nytt, lära mig att hitta, klara mig själv osv osv. Problemet är att jag inte vill flytta ifrån Linus. Och jag vill inte flytta ifrån mina vänner. Det optimala hade varit om fler jag känner hade flyttat ner till Umeå. Men så blir det ju inte.. Så jag får försöka klara mig. Jag känner mig inte så självständig. Eller det beror ju på vilket sätt man menar. Men jag tycker verkligen inte om att vara själv. Jag vill ha vänner omkring mig, jag vill träffa folk varje dag. När jag är hemma en hel kväll utan att umgås med någon blir jag så uttråkad och känner mig direkt ensam. Och då är ändå familjen hemma. Nu kommer jag att vara HELT själv, utan att känna någon, utan att ha någon att krama, utan att ha någon att sova med. Helt själv. Det är det som skrämmer mig. Jag kunde inte somna igår för jag tänkte för mycket på det. Men det kändes bättre när älsklingen kom och höll om mig och sa att jag skulle klara det. Att jag alltid har honom och mina vänner nära, även om dom geografiskt är långt bort. Så vi får hoppas att det ska gå bra. Förvänta er många telefonsamtal kära vänner. För jag kommer behöva ha någon att prata med i princip hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0