Snart redo för flytt!

Jag som trodde att jag skulle bli bättre på att blogga när jag fick semester. Men nog är jag lika upptagen för det! SKillnaden är att jag gör roliga saker nu, haha :) I söndags fick jag en lägenhet! Så i måndags blev det en heldag på ikea då jag köpte en massa grejer. Jag har alltid längtat efter dagen då jag ska börja välja porslin osv. Och nu har jag gjort det. Nu längtar jag efter att köpa diskmedel och tvättmedel och allt sånt. Haha, börjar känna mig vuxen ;P På tre veckor flyttar jag!

Nu har jag precis kommit hem och försöker vakna till lite med en kaffekopp. Sen ska jag ut och klippa gräset. När jag har gjort det får vi se vad som händer. Ett gympass är iaf planerat idag. Och så kanske jagborde städa lite mer. Städar för fullt nu bland gamla grejer och plockar ner saker i påsar. Har aldrig varit så kul att städa tidigare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0