Söndag

Dags för lite uppdatering här. Imorse tänkte jag vakna åtta för att kunna vakna imorgon på jag måste vakna SENAST halv sju för att hinna till skolan till åtta. Men jag snoozade visst till halv tio. Men det kan ju bero på att jag itne kunde sova igår. Hörde ljud hela tiden och var rödd att någon var i lägenheten. Ni vet, så där nojig som jag kan vara ibland. Men jag ringde till Linus och till mamma för att inte känna mig så ensam ;)

När jag hade vaknat och ätit frukost for jag till gymmet och jag var INTE glad när jag kom fram. Hade cyklat sju kilometer i spöregn för att komma dit och var inte sugen på att träna utan snarare på att skaffa bil så att jag kunde köra till gymmet. Men det gick vägen ändå! Fanns två sjukt bra maskiner för magen som jag körde. Då blev jag glad igen. Och när jag cyklade hem hade det slutat regna.

Nu ska jag strax fara dit igen, men till universitet för första nollningskvällen. Ska bli kul att se vilka som ska gå i min klass osv! Bara att hoppas att dom tycker om mig så jag inte hamnar utanför ;)

Fram och tillbaka 7 km enkel väg två gånger är nästan 3 mil. Mycket gratis motion jag får av att bo här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0