Dag 05 - Vad är kärlek?



Jaa, vad är kärlek?
Kärlek kan vara så mycket. Det första jag tänker på när jag hör ordet "kärlek" är självklart världens underbaraste pojkvän Linus. När jag är med honom är jag så full av kärlek att jag bara vill krama och pussa på honom hela tiden. Jag kan helt enkelt inte låta bli. Jag älskar honom så fruktansvärt mycket. Det finns otroligt mycket kärlek mellan oss!

Kärlek kan också vara kärleken till mina vänner och min familj. Och min söta lilla kisse Dio. Jag har även kärlek till musiken, kärlek till livet.. Massa kärlek helt enkelt!


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek

Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Okeej, coolt! ;D

2010-12-06 @ 21:20:50
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0