En riktig vänner-dag

Har haft en trevlig kväll med vänner jag inte träffat på länge. Och några som jag har hunnit träffa redan under denna tid i Älvsbyn. Kvällen avslutades hos Josefina tillsammans med Linnea, Erik, Viktor och Samuel. Prat, kaffe, mackor och mys!

Nu har jag precis kommit till älsklingen som jag knappt har hunnit träffa idag. Har haft en vänner-dag, helt enkelt. Men jag har saknat min Linus supermycket! Har blivit så van vid att träffa honom hela tiden ju. Hur ska det gå när jag komemr tillbaka till Umeå? Not easy.

Imorgon ska vi vakna tidigt för att baka inför kvällen.
Sedan ska mycket plugg hinnas med! Träning också, ifall jag tar mig in på gymmet. Det är inte öppet nyårsafton så man måste ha passerkort. Det löser sig ifall pappa far och tränar! Annars blir morgondagen en vilodag och så blir det hårdkörning i helgen istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0