Godmorgon!

Hade superkul igår! Var hemma hos Erika och drack och pratade och skrattade. Trevligt! Sedan skulle alla ut på krogen. Eller jaa, olika krogar. Vi var med gänget som skulle till Origo. Men det var superlång kö så jag, Linus och Elin for hem efter ett tag. Och då var klockan ändå kring ett, så vi hade inte haft så mycket tid inne på krogen om vi orkat vänta i kön heller. Men kul var det ändå! :)

Nu är jag vaken och jag vet inte varför.
Kommer inte ihåg senast jag kunde vakna själv och inte av larmet. Idag har jag ingenting att plugga och ingenting planerat så jag tänkte ta lååååååång sovmorgon idag. Och vad gör jag? Vaknar före nio. Men jag ska strax krypa ner hos älsklingen igen. Han kunde inte somna igår för jag snarkade (oooops) och han ville inte väcka mg för han tyckte att jag förtjänade att sova. Söt är han då! Så nu har jag gett honom sovmorgon, för han förtjänar ju också att sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0