Godmorgon!

Alla är pigga och glada den här tiden på dygnet. Eller?

Tror faktiskt att jag lyckades somna vid tio igår
, men vaknade ungefär varannan timme och trodde att jag skulle upp, så det var som att jag hela tiden låg på spänn och kände att det var dags att vakna men att min larm inte ringde osv. När larmet sedan ringde klockan fyra hoppade jag upp ur sängen för att skynda mig att he i motorvärmaren. Tur att det finns någonting som kan driva en upp ur sängen i alla fall ;)


Ser ni tröttheten i mina ögon?

Jag ska börja fara mot skolan senast kvart över fem för att hinna med eventuella bilköer (misstänker dock att det är rätt lugnt den här tiden på dygnet, men man vet aldrig!) och hinna gå från IKSU till Lindelhallen. Med andra ord hade jag kunnat vakna typ fem om jag inte hade behövt sätta in motorvärmaren minst en timme i förväg. Men men.. Jag hinner förhoppningsvis vakna till i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0