I'm dreamin' of a white christmas

Yees, julmusik här hemma hos mig! Och visst, jag vill ha en vit jul, men måste det var så här fruktansvärt kallt? Usch usch. -21 är det tydligen här nu.

För övrigt så går tiden väldigt fort! Nyss var det "bara en månad" tills jag skulle till Älvsbyn, men nu är det plötslig imorgon. Dagarna och veckorna bara springer förbi!

Ser fram emot att träffa älsklingen, familjen och vännerna igen. Det var en månad sen jag var i Älvsbyn sist, så jag saknar alla! Sen är det ju jul också! Och Linus jobbar inte julafton, så vi kan fira HELA julafton tillsammans istället för halva. MYS PÅ HÖG NIVÅ!



Bara tio dagar kvar till julafton nu, ifall någon missat det. Som sagt, tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0