It's friday!!

Vi har fått mycket gjort på vårat arbete idag. Förhoppningsvis blir vi klara på måndag! Ska fixa en powerpoint, göra en till intervju och sammanställa lite. Sedan är vi helt klara. Skönt!

Jag hade tankar på att träna efter att vi hade arbetat färdigt idag.
Men jag kände att orken inte fanns. Igår var jag jättetaggad inför att träna idag, men idag känner jag mig på gränsen till för förkyld. Typiskt. Har ju redan haft två vilodagar, och har bara fem dagar på mig att träna på IKSU innan jag ska vara i Älvsbyn i en månad. Men jag får väl vila upp mig lite och köra stenhårt imorgon, ifall förkylningen och kroppen känns bättre då. Inser ni hur mycket energi och träningsglädje jag kommer ha efter hela tre vilodagar?  Kommer bli magiskt!



Här brukar Dio ligga medan jag arbetar på datorn.
Han får inte vara uppe på köksbordet, så han lägger bara upp huvudet så han kan se vad jag gör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0