Juldagen

Haha, det märks att inte många är inne vid datorn på julafton. Min besökarstatistik var ungefär en fjärdedel av vad den brukar vara igår ;)

Vi hade en jättetrevlig julafton! Tomtegröt på morgonen hos Susanne, sedan Kalle Anka och middag hos mina föräldrar och sen direkt till Magnus för att fira med dem och vara med på julklappsutdelningen där. Sedan for vi tillbaka till mina föräldrar och fikade och då var även Linus pappa med. Jaaa, ungefär så såg det ut igår!

Idag ska vi till mina släktingar i Selsborg (typ Sikfors) och äta middag där. Klockan fyra ska vi vara där. Sedan far jag och Linus direkt vidare till Piteå där vi ska träffa mina Piteå-vänner. Förfest hos Sofia och sedan ut på Normalmias After X-mas.

Just Normalmia är lite speciellt för mig och Linus.. Vi var där för snart tre år sedan och det var då vi bytte telefonnummer och började småflörta. Jaase, spännande tider ;)




Fick denna stenen av Linus igår. Blir spegelvänt i webbkameran, men som ni ser står det "För evigt" på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0