Lite allmäna tankar under fredagskvällen

Har en pysselkväll för mig själv ikväll. Försöker vila bort huvudvärken. Tror inte på alvedon ;P

Det känns som att Älvsbyn verkligen börjar närma sig nu. På onsdag drar jag norrut i detta avlånga land. Innan dess ska jag hinna med några härliga träningspass på IKSU, lite plugg, göra färdigt ett grupparbete och ha föreläsningar mån-tis-ons. Sen ska det packas och tvättas och sånt också.

Ska bli riktigt skönt att komma till Älvsbyn igen. Har inte råd att besöka folket där så ofta. En gång i månaden har det blivit nu på sistone. Så jag saknar alla där. Ska bli kul att träffa alla igen!

Även om jag trivs superbra i Umeå så är det alltid kul att vara i Älvsbyn ibland.


Nu lite mer av detta härliga gäng:


Alla verkar ju förresten se idol ikväll. Men inte jag. Har fortfarande ingen tv. Och känner itne att jag bryr mig speciellt mycket heller. Sist jag såg idol var det väl 8 kvar eller nåt. Så jag har ingen koll på vem som är bäst ikväll eller vem jag vill ska vinna. Många av mina vänner håller dock på Jay och av det lilla jag hört så hade han en härlig röst. Så vi får väl se hur det går! Lär vara många statusuppdateringar på fb ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0