Nyponsoppa!

Mamma gjorde nyponsoppa åt mig så att jag har något lättsmält och energirikt att få i mig. Pappa var nyss här och lämnade den åt mig (y).

Det finns så mycklet som jag vill göra, men som inte går när jag är sjuk. Jag vill träna, plugga, umgås med folk, äta riktig mat och mycket mycket annat..

Har läst lite träningsbloggar för lite härlig inspiration. Känns inte riktigt bra att jag inte har kunnat äta så mycket nu. Bara en celementin igår och en celementin, tre köttbullar och lite spaghetti idag. Kroppen behöver mycket mycket mer! Och det första som försvinner när man inte får i sig energi är ju msuklerna. Och mina kär muskler vill jag ju inte tappa! Får träna extra hårt när jag blir frisk helt enkelt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0