Reign over me

Hade en trevlig eftermiddag hos mina föräldrar. Nu är vi tillbaka hemma hos älsklingen igen. Sitter här vid varsin dator och är sociala, haha. Jag har försökt göra lite skolarbete, men det är så svårt när jag inte är säkert på att jag har rätt statistik.. Ska man chansa och börja göra diagram och skriva PM och sånt ändå, eller ska man vänta tills man vet mer? Det är frågan..

Lite senare ska vi nog se klart en film som vi började se igår. Blev sent och vi blev trötta, så vi får väl ta resten idag då. Filmen vi börjat se heter Vänner för livet på svenska, men originaltiteln är Reign over me. Superbra är den! Har sett den en gång tidigare och började gråta massor i slutet. Förstår inte vad som hänt med mig?! Förut såg jag på filmer utan att bli så berörd, men nu gråter jag ofta till filmer ;P
Hur som helst, har ni inte se den - se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0