Roompaaaaah!

Aaoow. Träningsvärk!

Det gör ont i min rumpa idag. Kände det redan igårkväll när jag skulle sova. Träningsvärken kom fort, med andra ord! Är lite mör i framsida och baksida lår, men ingen träningsvärk där. Får se ifall den kommer!

På senaste tiden (senaste tre veckorna?) har jag mest fått träningsvärk i rumpan efter att jag har kört ett benpass. Kanske kan bero på att jag kör lite bredare knäböj och benpress? Men jag tycker ju att jag borde få träningsvärk i hela benen, så mycket som jag plågar dem under ett pass ;)



Nu ska jag bara äta upp havregrynsgröten och sedan far å träna med bästa Jessie! :)


Kommentarer
Postat av: NATHALIE - blogg om allt

Jag har nu dragit igång med veckans blogg, vinnaren kommer få en länk i min blogg i en vecka, varför inte vara med? :)



Räknar du detta som spam eller reklam så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!

2010-12-30 @ 15:25:05
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0