Söndagkväll, all alone!

Det är jobbigt att vara själv nu. Vänjer mig snabbt vid Linus sällskap. Men jag har varit själv i hela tre och en halv timme, och än så länge lever jag! Har tränat, ätit middag och börjat lite med en redovisning som vi ska ha på onsdag i bussen till Haparanda.

För övrigt ska det bli kul att fara på exkursion, men det jobbiga är att vi far klockan sex på morgonen och jag måste hitta nånstans där det är säkert att ha bilen i ett och ett halvt dygn.. Men det ska säkert lösa sig!

Nu funderar jag på vad jag sysselsätta mig med för att slippa tänka på Linus, för jag saknar honom alldeles för mycket nu! Men på 10 dagar träffas vi igen. Och då får vi vara med varandra ända till 10 januari.
Vi får fira jul och nyår tillsammans. Underbart!


Kommentarer
Postat av: L

träffa linus är en sak! Men att festa skallen av dig med mig och de andra kommer bli fucking awseome! :D ;) saknar dig din muppis <3

2010-12-05 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0