Tentaångest - OJAA!

Nu har vi tränat, ätit middag (palt, faktiskt! Första gången jag äter det Umeå!), och jag har fortsatt plugga medan älsklingen rorar sig med att diska och kolla vilka olika ljud jag har på keyboarden osv.
Lite dåligt samvete har jag över att jag inte har mycket tid till att umgås med honom - men jag resten av helgen kommer det att finnas mer tid. Lite panikplugg nu innan tentan, trots att jag har pluggat mycket innan. Man hinner aldrig lära sig allt.

Ska läsa lite mer i boken nu. Igen. Vet inte hur många gånger jag har läst, men ingenting från kurslitteraturen vill fastna. Eller jaa, nästan ingenting iaf. Nånting har jag väl lärt mig.. Hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0