Träning och plugg!

Jag höll på att skriva godmorgon, för det brukar jag göra i första inlägget under dagen. Men nu är det inte morgon längre, och jag har hunnit med en massa idag!

När jag vaknade hade jag fått ett sms av Jess som ville fara å träna. En kvart senare var vi påväg mot gymmet, så ingen seg morgon för mig, inte ;) Trodde inte att jag skulle vara så alert på gymmet idag, men det gick bra när vi kom igång. Idag tränade vi ben och biceps och jag fick visa några härliga övningar som man kan göra med fria vikter.
Imorgon blir det träning igen! Bröst ska tränas då. Och rygg. Sen blir det vila i ett par dagar. Julafton och sånt, ni vet. Ingen träning för mig de dagarna. Om nu inte jag och Linus tränar lite hemma i källaren...?

Efter vårat träningspass var jag pigg och redo för dagen. Det är fördelen med att träna på morgonen. Jag har inte riktigt samma styrka som senare under dagen, men man kommer igång och får en kickstart så att möta dagen full av energi sen!

Har sedan ägnat min tid åt att skriva PM, och snart är jag klar. Känns underbart! Målet var att bli klar före julafton, och det verkar jag ju bli. Efter julhelgen ska jag ta tag i tentapluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0