Träningsvärk

Har lite träningsvärk idag. Dock itne i biceps som jag tränade mest igår, utan i magen. Haha, komiskt. Men jag får sällan träningsvärk i biceps. Hur mycket jag än tränar och hur slut musklerna än är efter ett träningspass så kommer aldrig träningsvärken. Skumt. Så har det alltid varit. Men mina biceps ser ju ut att växa en del ändå, så jag är inte bitter, haha.

Senare idag, kanske ikväll, ska jag träna bröst. Och kanske lite triceps ifall det finns ork till det också. Försöker kombinera ett par muskelgrupper åt gången nu när jag inte har så många dagar på mig att träna här i Umeå. Känner mig riktigt taggad för träning idag och hade kunant fara iväg nu, men på en timme ska jag på Mary Kay-partyt, så jag hinner inte. Well well. Kanske lika bra att kunna tagga länge? ;)




Nu: Back to plugg och tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0