Underbara lördag!

Vi har haft en lugn och skön förmiddag. Har precis ätit lunch och livet känns underbart! Inget plugg, älsklingen är här och snart ska jag fara å träna medan Linus får se fotboll på Allstar.

Idag ska jag träna rygg. Hade vilodag igår. Tänkte egentligen träna igår också, men det kändes för stressigt. Inte för att jag gjorde så mycket innan tentan, och i vanliga fall brukar jag tycka om att träna innan så att jag får tänka på något annat ett tag, men igår kändes det bara jobbigt och mer stressigt att fara till gymmet. Och då ska man inte göra det. Det ska vara KUL att träna, inte kännas som en belastning eller ett måste.

Men nu är jag supertaggad för ett härligt ryggpass. Och fördelen med att ha vilodag igår är att jag kan träna imorgon också, när jag egentligen tänkte vila. Och det kan jag behöva för jag kommer bli deprimerad när älsklingen far hem, så då är det uppmuntrande med ett härligt gympass! ;)




Älsklingen diskar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0