Vita bönor

Ägnar mig för tillfället åt att koka vita bönor till morgondagens middag - chili con carne! Gjorde köttfärsen tidigare idag och visste att jag hade vita bönor, men hade inte koll på att det var såna som skulle stå i vatten i 8 timmar för att sedan kokas, så jag gör det nu helt enkelt. Hoppas att det blir gott!

Jag har inte gjort så mycket ikväll faktiskt. Sett på Vänner, läst bloggar och pratat en massa med Linus. Det är väl allt!

Längtar som en galning efter julen nu! Bara kunna slappna av. Mitt problem då är att jag lätt blir väldigt rastlös eftersom jag är superstressad i vanliga fall. Men jag ska lära mig att ta det mera lugnt. Kanske kan vara ett av mina nyårslöften? Att stressa mindre. Skulle nog behövas! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0