Ny telefon!

Dagen har flutit på bra trots en tidig morgon :) Och var morgonlektionen givande på något sätt? Svar nej. Men då tar man sig upu i någorlunda bra tid iaf. Höll dock på att försova mig imorse för när larmet ringde tänkte jag: "Men åh! Varför ringer det nu? Jag ska ju inte upp förrän på ett par timmar!" och så stängde jag av larmet. Men jag insåg att jag visst skulle upp så då starade jag snoozen istället ;P

Vi har inte haft så mkt givande lektioner idag. På ensembeln var vi ingen hel grupp (vi är uppdelade i två grupper eftersom det blir lite mkt om 9-10 st ska spela en låt tillsammans ;)) utan bara ett par stycken från varje grupp så vi kunde inte göra något. Hade ingen lärare, men vi skulle spela själva idag. Men för lite folk + inga noter funkar itne så bra ;) Skapande verksamhet och kören bestod mest av prat. Mest från Peter, haha. Men det var nice :)

När jag kom hem kom pappa med en ny telefon till mig! :D Helt underbart! Min har varit trasig alldeles för länge, men nu insåg väl Telia att det inte var nån idé att försöka laga den längre, så jag fick en helt ny :) Blev superglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0