Trååååkigt

Usch vad tråkigt det är att vara sjuk! Jag saknar mina vänner.. Har inte träffat någon sen i måndags :( Eller jo, Linus träffade jag ju igår på morgonen, men det gills inte :)

Igår läste jag ut engelskaboken som vi egentligen ska vara klara med på måndag. Men har man tråkigt kan man lika gärna göra bort det! Sen såg jag ett par avsnitt av DH och sen gjorde jag inte så mycket mer. Surrade lite i telefon för att jag kände mig ensam, haha. Och jag gick å la mig tio. Hehe, hur ofta händer det egentligen? Går vanligtvis inte å lägger mig före tolv på skoldagar och några timmar senare på helgerna. Men men, är man sjuk så är man!

Dagens planer är följande:
* Hänga tvätt
* Äta frukost
* Göra ingenting

Låter väl som en otroligt spännande dag? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0