Avatar



Det var kul att fara å se bio igår! Det var jag, Linus, Charlie, Tommy och André som for, och André betalade allas biljetter ;O Det tyckte jag var väldans snällt!
Filmen var bra! En aning för lång kanske. Inte för att den kändes lång, utan för att jag får ont av att sitta still länge;P Men det funkade rätt bra ändå! Och det var kul att se med 3D-glasögon! Det har jag aldrig gjort tidigare, så det var en ny upplevelse. Provade att kolla utan ett tag för att se skillnaden, och det var STOR skillnad, haha. Enda nackdelen med glasögonen var väl att dom var lite stora ;P Och så fick jag lite ont i huvudet. När dom var högt uppe och man fick se neråt blev ju JAG höjdrädd. Haha ;P

Idag har jag inga planer. Rätt skönt. Enda jag ska göra är att träna, fara förbi konsum en sväng och fara och lämna tillbaka alla filtar och täckbyxor till Susanne (hon skickade med oss en massa igår så att vi inte skulle frysa, haha ;P Men när vi kom hem fick vi inte upp kofferten, för den hade fryst igen. Så jag far dit med filtarna å de idag :))

För övrigt så MÅSTE jag vända tillbaka dygnet snart. Jag vaknade vid ett i en vecka och nu vaknar jag halv tolv, så det är klar förbättring, men jag börjar ju åtta på måndag. Skiiiit. Det kommer ju inte gå liksom! JAG LOVAR ATT JAG SKA VAKNA KLOCKAN TIO IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0