Effektiv dag!

Vi vaknade typ halv nio och klockan nio var jag på gymmet. Jag tränade bröst och lite vader idag och det gick bra :) Sen for jag ut på byn och köpte en mp3. Jag har ju min gala telefon nu och det fungerar inte att ha headset i den. Eller det funkar, men det glappar jättemkt ;P Så nu har jag köpt en liten ipod shuffle att ha all träningsmusik på! Jag kollade på såna på internet igår och dom kostade kring 570 för 2 gb, men man fick köpa till garanti för 250 kr. Den jag köpte är en likadan, fast 4 gb och garantin ingår och den kostade bara 695. Great! Rymmer 1000 träningslåtar på den, så jag kommer inte bli less på min musik ;)

Sedan har jag sökt jobb! Han hade inget jobb förrän till sommaren, men jag fick fylla i nå papper. Tror jag har en chans eftersom han känner båda mamma och pappa. Och min lillebror var tillsammans med hans dotter i typ två år, så han vet vem jag är :)

Sen pratade jag med rektorn om projektarbetet. Han sponsrar mig med 2500 kr, vilket räcker till ca 5 timmars studiotid och det är nog allt jag behöver :) Men sen ringde jag till studiogubben och han sa att han inte jobbar där längre, utan att studion drivs av ett studieförbund, men jag ska fara å prata med dom senare idag eller i början av nästa vecka. Måste kanske ha min inspelning som studiecirkel då, och då måste jag ha med mig minst en kompis för att det ska kunna räknas som studiecirkel. Så jag hoppas att någon kan ställa upp ;)

Nu ska jag plugga lite innan jag far förbi Reb med en bok och hämtar Linnea på busstationen vid tre. Ikväll ska jag, Linnea, Jessika och Josefina fara på Cleo och ha roligt! Jag ska vara chaufför, så det blir nyktert för mig :)

Nu ska jag söka efter en massa bra låtar att ha på min nya ipod! Yeeeeeeaaaaah! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0