Kalle min nalle

JAG ÄR VAKEN! Har börjat vända på dygnet nu. Igår snoozade jag från åtta och gick upp tio, idag snoozade jag från sju och gick upp nio. Tycker jag är rätt starkt jobbat med tanke på vilka tider jag har vaknat under lovet. Men nu "tjänar" jag ju fyra timmar på dagen.

Igårkväll var jag med Johanna och Christoffer. Det var roligt! Vi spelade lite spel och så gjorde vi en vacker sång. Jag spelade gitarr och improviserade texter om nallar och sommar och allt möjligt. Johanna och Christoffer var doakör och trummor, haha :) Sen kom pappa in och rågade vad vi höll på med och tyckte väl att vi var en aning knäppa, hehe. Då började vi skratta jättemkt. Jag skrattade så mkt att jag började gråta! Haha ;D

Idag vet jag inte riktigt vad so händer. Har bestämt att det inte blir någon träning idag, för jag ska köra hårt nu till veckan, hehe ;) Har ju som mycket dötid när man är i skolan och har hål, så då är det lika bra att träna då. Jag ska nog ägna förmiddagen åt att baka lite, för klockan tre kommer nå säktingar hit på middag. Sen får vi se vad som händer :) Ska ia försöka somna före tre ikväll. Tror ni jag lyckas?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0