Myspys!

Igårkväll blev det först lite Robinson med familjen, och sen blev det myyyys med älsklingen. Imorse vakn ade vi typ ett, men tog oss inte upp förrän typ halv tre, haha. Ibland får man vara lat och bara kramas hela morgonen :)

Nu har Linus farit hem och jag har packat gymväskan. Sitter här och taggar inför dagens pass. Det blir biceps idag! Känns väldigt kul faktiskt! Om två dagar och en vilodag (dvs tre dagar, haha ;P) ska jag ändra mitt träningsupplägg lite. Mixa lite muskelgrupper som jag inte brukar göra, bara för att det är viktigt med variation. Funderar på om det ska bli fyrsplitt eller tresplitt. Eller fem? Har skrivit upp förslag till alla tre, så vi får väl se vad det blir :)

Nu ska jag bara läsa ett par blogginlägg och sen ska jag fara iväg och pumpa musklerna ;)

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Brukar du godkänna dina anonyma kommentarer? Om dom är elaka? :) En fråga bara. Ha det bra!

2010-01-03 @ 16:12:17
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikade förbi :) trevlig läsning du bjuder på :D

mvh,

http://annebertelsen.blogg.se

2010-01-03 @ 16:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0