Nyårskvällen :)

Vi hade roligt igår! Vi var hos Linnea vid sex och väntade på när hon gjorde sig klar. Sedan gick vi till Malin och i  början av kvällen kände jag ingen förutom Christoffer och Linnea, men man lär ju känna folk rätt snabbt, så det dröjde inte länge innan jag hade pratat om allt möjligt med alla möjliga, haha. Trevligt! Och så kom ju Rebecca dit också, men hon kom ett par timmar efter oss. Vi sjöng singstar så att jag typ förstörde min röst, haha ;P Men kul var det! Och sen är jag ju gode glad för både Linneas och Rebeccas skull ;) Jag blir liksom glad när mina vänner är glada! :)

Vi kom hem till Linnea vid fyra och somnade väl nån timme senare. Jag hade verkligen jättesvårt för att somna. Sov väl sammanlagt typ 2 timmar, haha ;P Kan inte påstå att jag var världens piggaste på morgonen! Har sovit två timmar när jag kom hem. Brukar ha svårt ör att sova mitt på dagen, men idag gick det då bra, haha :)

Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken ett tag till. Ska inte göra något ikväll, för jag orkar inte ;P Satsar på morgondagen istället!

Förresten, det är ju ett nytt år! Och det här ska bli det bästa året någonsin! Eller hur?! Känner mig faktiskt riktigt taggad ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0