Godmorgon!

Redo för en ny arbetsdag! Drömde att jag och två andra skulle smuggla med ss nå på ett tåg. Och vi var yngre än vi är nu, så konduktören trodde att vi var nervösa fr att vi åkte tåg för första gången.. Och så drömde jag att min gammelfarmor (som inte lever längre egnetligen) skulle komma och hälsa på. Jag var ensam hemma när hon kom. Hon körde bil själv och hon hade grått hår. Jag har aldrig se henne i annat än vitt hår och hon dog för flera år sedan så det kändes lite skumt att jag drömde om henne ;P

Jaja, jagvet att det är ointressant att höra om folks drömmar! Så vi lämnar det nu. Ha en bra dag allihopa! Nu sticker jag mot Piteå-trakterna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0