Jobb på Lillstrand

Idag har jag jobbat på Lillstrand. Första dagen där den här sommaren. Jobbar där hela helgen och sen en vecka i augusti. Jag har två veckor kvar på Peab innan semestern. Och jag LÄNGTAR efter semester. Kunna fara bort överallt och ha kul. Finns så mycket möjligheter när man är ledig ju! :)

Jag har förresten kommit in på turismprogrammet i Umeå. Söker lägenheter för fullt nu. Känns lite läskigt att flytta till ett hlet nytt ställe, men samtidigt rätt skönt. Börja om på nytt liksom. Men jag kommer att sakna vännerna och älsklingen...

Ikväll kan jag vara vaken länge, för imorgon jobbar jag 11.30-20.30. Det blir nice!


Du är den finaste som finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0