Lite småfix!

Nu är det bara åtta dagar kvar innan semstern! Så skööööönt! Sen har jag semester i två veckor och då ska jag passa på att göra mycket kul!

Jag har älsklingen i Överkalix hos släktingar och jag har passat på att göra lite småfix som jag var sugen på att göra. Jag har gjort klar en låt som jag började på för ett tag sen. Nu har jag två verser, refräng, stick och klurar på avslutet. Ska fixa det nu! :)
Och så har jag klippt sönder två klänningar som jag inte använder så mycket eftersom dom är så höga under armarna och då syns det så mycket om man svettas, haha ;) Men nu har jag gjort dom till linne-form och lite kortare. Så nu kanske jag börjar använda dom igen :)

Och så lyssnar jag en massa på Megadeth, ett av mina favoritband. Och ni ska få se lite bilder på världens hetaste gitarrist, Chris Broderick ;)





Hans armar är ju to die for ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du säker på att du har semester?

2010-07-20 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0