Sista dagen!

Nu var det längesen jag uppdaterade. ´Jag har haft tid men har inte orkat. Har gjort annat istället. Nu sitter jag på jobbet. Fyller i några vägar på datorn. Och det är sista dagen idag! Känns ju helt underbart faktiskt! Är så fruktansvärt trött och taggad för semester!

Imorgon blir det pdol. Ska bli kul! Synd att dom inte har så bra band som spelar. Skulle ha haft några av banden som var i Gävle ;)

För övrigt så har jag tackat nej till den där lägenheten som jag fick. Den låg för långt från stan. Trodde den låg närmare. Men det var typ som ^Älvsbyn och Vistträsk ungefär. Lite långt att cykla varje dag. Så nu är jag på jakt efter nytt boende! Det går itne så bra. Men jag hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0