You have to know your hell to find your heaven

Orkar inte skriva så mycket om festivlaen. Finns så mycket som går att skriva och det gör att jag inte ens orkar börja ;) Men vi hade en grym helg iaf! Finns bilder på fb :)

Idag har jag börjat inventera vägar. Har varit från Piteå till Lauker på småvägar, samt lite på 94:an. Har lagat lite hål i vägen, kört över en orm, osv, osv.  Nu jobbar jag bara tre veckor till och sen är det semester! Dock blir det tolv-dagars jobb nu. Men elva dagar kvar nu innan helg ;)

Nu ska jag cykla iväg till min gubbe. Ska ta det lugnt ikväll och sova tidigt. Men imorgon får jag sovmorgon. Böhöver inte vakna förrän sex/kvart över (beroende på om jag sover hemma eller inte) eftersom jag kan börja jobba sju i Lillträsk. Sånt gillas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0