Fullt upp!

Det som såg ut som en rätt oplanerad dag blev en rätt full dag. For till gymmet och körde ett dunderpass för axlarna. Superskönt att träna igen! Tränade ju bara två gånger på gymmet i Bulgarien, så jag har saknas att bli stark ;)

Sen hade jag min sista gymnasie-lektion ever. Bas. Shit, vad jag blev nostalgisk nu! Jag vill inte lämna gymnasiet och ge mig ut i världen ;P Eller joo, det vill jag. Men samtidigt känns det tråkigt att lämna allt bakom sig.. Aja, strunt samma. Finns ändå inget man kan gra åt saken!

Sen hade jag lite betygssnsck med Nylén. Trodde inte att jag skulle få VG i eng c. För hur mycket har jag satsat på den kursen? Typ inget. Orkar inte plugga författare hela tiden. Efter det for jag, Reb och Hanna till ungdomsmottagningen ett tag och hängde där. Sen for jag hem och hämtade bilen och for till konsum för att handla till ikväll. Och så har jag ringt lite samtal också för att få ordning på mitt projektarbete. Och så ska jag tydligen fara och prata med tidningen imorgon. Så det blev rätt fullt upp.

Nu ska jag skriva en projektsrapport. Ska lämna in den imorgon, hehe. Men man jobbar ju på bäst när man har en tajt deadline så det är bara köra på ;)


Kommentarer
Postat av: mija

vad har du gjort för projektarbete? :) och vad gjorde ni på UM? :)

2010-06-02 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0