Godmorgon!

Har hunnit vara ute en sväng på min inlines. Men det började småregna och då fick jag panik och vände för jag tänker inte riskera att bli förkyld nu. Det verkar dock som att det aldrig började regna på riktigt. Men men, ibland är det bra att ta det säkra föra det osäkra ;P

Hur som helst så är det ju STUDENTVECKA nu. Shit, vad tiden går! Och shit vad ROLIGT vi ska ha den här veckan. Imorgon ska jag nog fara och titta på balen. Jag ska inte gå själv. Kändes så onödigt dyrt för en kväll, och jag är fattig. Så jag får se när några av mina vänner ska gå :)

Fredagkväll blir det studentfesten i Piteå och på lördag far jag med tjejerna på farmen i Boden. Blir säkert lite festande nu under veckan också. Åååååh, vad roligt!  ;D


Kommentarer
Postat av: malin

måste införskaffa sånna pilot glas ögon ;) har sjukt många solglassägon. men inte blivit att jag köpt såna. sjukt snyggt! :)

2010-06-08 @ 05:58:57
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0