Utsparken

Det här är första inlägget på min nya dator! Wiihooo! Har varit och hämtat den på OK idag :)

Idag hade vi Utsparken. Det var rätt roligt. Först hämtade vi en massa grejer. Såna grejer tycker jag ä'r riktigt kul, ä'ven om jag blir så stressad att pulsen är uppe i typ 350. Sen slickade Frida grädde från mig. Och så körde vi dragkamp i såpa och vi kom tvåa trots att vi bara var tjejer. Bra jobbat tycker jag! Och så har vi ätit äckliga muffins. Det var hemskt ;P

Har en massa roliga planer för kvällen. Blir lite festande. Fast inte så mycket för min del eftersom jag måste vara på topp imorgon, haha ;P

Har inga bilder här än. SKa fixa det nån dag då jag har tid. Känns som att det är rätt fullt upp nu under studentveckan ;)

Hittar itne webbkameran heller. Så bilder får ni nån annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0