Älskar vädret!

Vilken underbar dag det här blev! Imorse var det grått och tråkigt, men nu har solen tittar fram och himlen blir allt blåare :) Nice! Jag sitter ute på bron nu och njuter av solen och värmen!

Dagen började med sånglektion. Det gick riktigt bra idag! Peter märker alltid saker som jag inte märker själv. Jag sjunger "dig" annorlunda än jag säger det. Haha, svårt att förklara ;) SÅna detaljer skulle jag aldrig lägga märka till själv! :)

Sen blev det gymmet! Cyklade i en timme idag. Otroligt skönt! Jag har alltid tyckt att det har varit lite tråkigt att cykla, men nu när jag inte kan springa så får det duga. Och det känns faktiskt inte så tråkigt längre ;)

Sen gjorde jag och Reb det muntliga nationella provet i Eng B. Det var lätt. Att prata om värderingar är ju inte så svårt ;) Vi var klara vid ett oh då for vi ut på byn en sväng. Rebecca hade presentkort på bokhandlen, så hon köpte receptböcker :) Sen for jag och solade en stund. Riktigt skönt! Längtar efter att kunna sola ute ;)

Skiiiit, nu gick solen i moln! Hoppas den dyker upp snart igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0