Dödat benen ;D


Bättre bild på mitt nyärgade hår :)

Har varit på gymmet och dödat min ben lite. Jag tränade ju med Emil idag och kände att jag blev tvungen att visa mig lite stark, haha. Tror faktiskt aldrig jag har kört så mycket i knäböj som jag gjorde idag. Men det är ju bra med lite ökningar ;) Men det känns att jag inte har prioriterat benträningen nu på ett tag, och ändå körde jag typ lika hårt idag som när benmusklerna var som starkast, haha. Med andra ord - träningsvärk imorgon?! :D Mina ben kommer typ vara dödast! (Jag VET att ordet död inte kan finnas i formen dödast eftersom man inte kan vara mer död än död, men mina ben kommer ändå vara det ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0