Ett totalt meningslöst inlägg

TÄnkte att jag skulle skriva lite blogg, men sen kom jag på att jag inte vet vad jag ska skriva om.. Hmm?

Igår var jag ledig. Lelle tyckte att jag hade jobbat på bra, så jag fick ledigt sista dagen :) Snällt! Jag passade på att träna, städa och plugga. Inte världens roligaste ;P Eller träning är ju kul, men det andra var ju lite smådrygt :P
På kvällen kom Johanna och Christoffer. Vi pratade, kollade på Björn Gustafsson-klipp och sen såg vi Pocahontas! Hehe, alltid kul med barnfilmer :)

Idag har jag varit å tränat och sen var jag hos Linus en sväng. Vad som händer ikväll är fortfarande oklart :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Såklart! :) Låten är ganska ny, från 2009 eller nåt :P Hittade den på "what's new?" på spotify för någon månad sen ;)

2010-03-13 @ 17:39:31
URL: http://joohannas.blogspot.com
Postat av: Anonym

hade inte du och linus gjort slut?

2010-03-15 @ 17:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0