Första inspelningsdagen

Imorse vaknade jag vid sex av att jag var täppt i näsan, men vid sju somnade jag om igen och sov till åtta. Kändes väldigt drygt att gå upp då, men jag gjorde det :) Vid halv tio var jag på gymmet. Egentligen skulle jag träna mage och rygg idag, men det kändes så tråååååkigt så jag tar det imorgon istället. Idag blev det biceps och triceps. Det är nog favoriten just nu faktiskt ;D Jag byter ju favoritmuskelgrupper hela tiden, men det kanske beror på att jag tycker att allt är kul egentlgien? ;)


Bild från kusinernas studio í skeå :)

Sen for jag till studion och började spela in. Idag har jag bara spelat in pianokomp eftersom Jonas ska köpa en ny mikrofon som vi ska använda. Så sång börjar vi kanske med nästa vecka :)

Efter studion var jag och handlade inför kvällen. Ska ju till Piteå till Linnea :) Vi kommer att ha en grym kväll med dom andra girlsen ;D

Och förresten, min fot! Jag har lika ont idag och är lite svullen. Jobbigt att gå :/ Mamma sa att jag kanske hade fått en blodpropp! Låter väldigt allvarligt tycker jag.. Men man har ju större risk för att få det om man äter p-piller, och sånt tänker ju inte jag på, men min mamma gör det :) Och om man kombinerar det med rökning ska det tydligen bli ännu större risk har jag hört?! Aja, om det inte har blivit bättre efter helgen måste jag fara till vårdcentralen och kolla upp det, men förhoppningsvis är det ingen fara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0