Framtidsplaner eller nå ;D

Har lämnat av Linnea på bussen och sitter och kollar lite info om pass. Mitt pass går ut 5 okt och till en del länder kan man inte åka om passet går ut inom ett halvår. Fast sen kom jag på att jag ändå måste skaffa ett nytt pass eftersom det står Karlsson i mitt pass, och jag heter ju Nyman nuförtiden. (Känns förresten väldigt konstigt med Emma Karlsson nu, för jag har blivit så van vid Nyman ;) Men jag trivs då superbra med det!)

Ska även kolla runt lite på utbildningar nu! Det kommer troligtvis bli Umeå. Är så sjukt taggad ;D Enda nackdelen med att bo där är att jag kommer sakna alla kompisarna. Men alla ska ju ändå åt olika håll, så jag kommer att sakna dom vart jag än far :P Det är tur att jag inte har så svårt att skaffa nya vänner, för annars hde jag haft väääääldigt tråkigt ;) Vill ju helst umgås med folk typ varje dag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0