Fullt upp imorgon ;D

Har pluggat färdigt för idag, kollat igenom lite låtar till imorgon då det blir första dagen i studion, samt planerat morgondagen. Nice! Jag kommer att ha fullt upp hela dagen imorgon. Känns lite ovanligt eftersom jag alltid är ledig fredagar, haha :) Men imorgon ska jag vakna åtta för att hinna fara å träna vid nio. Klockan elva är det dags för studion och där kanske jag blir ända till tre. Sen ska jag hem och äta, fara en sväng på konsum och hinna till bussen. Under en timme, haha. Men det blir säkert bra! Bussen går mot Piteå där jag ska träffa frugan och några fler. Kommer nog att bli en grymt rolig kväll ;D Och så kommer jag hem på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0