I'm walking on sunshine, woohooooo!

Idag har jag haft fullt upp trots att jag bara har haft en lektion :) Imorse tog jag en promenix i det härliga vädret, sen hann jag bara duscha, äta frukost och klä på mig innan jag skulle till skolan. Och så trodde jag att jag började tjugo i tolv, men jag började ju halv idag! Hehe, ooops! Men läraren kom då inte ens, så det gjorde inget att jag var några minuter sen. Satt och pratade lite med en classmate och sen for jag på gymmet och tränade bröst och vader :) Grymt skönt! Efter det var det engelska som var veckans sista lektion ;) Japp, nu har jag helg, hehe!

Imorgon blir det en plugg- och träningsdag eftersom jag är ledig. Har en massa att plugga! Har hälften kvar på den där där engelskauppgiften. Det tar faktiskt sjukt lång tid att skriva om fyra kapitel :/ Ändå är det bara 50-60 sidor, men det tar ju som tid.. Men förhoppningsvis blir jag klar med det imorgon :D

På fredag ska jag börja spela in min skiva :D Ska bli grymt nice! Undrar om någon vill köpa den? :O Annars får väl mami köpa alla, haha ;D

Idag är det en till sån där underbar dag då humöret är på topp! :D Eller nästan iaf! Tror inte att allting kan vara helt perfekt nån gång, men jag blir då iaf jätteglad när solen lyser och himlen är blå, så life is good! Och så blir jag glad när jag ser asfalt! Känner mig lite lagomt knäpp när jag säger hela tiden: "Åh, kolla, asfalt! Vad KUUUUL!" Haha, men det är ju ett säkert vårtecken ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0