It's so over

De senaste nätterna har varit jobbiga och jag har inte sovit många timmar. Knappt något alls faktiskt. Men ändå försöker jag hålla igång. Varför? Joo, det är lättast så. När jag har kul med vännerna slipper jag tänka.

Dagen började med mat på grillen med Josefina och Christoffer halv tolv. Härlig frukost alltså! Sen for jag hem och började med lite plugg, men det kunde jag inte koncentrera mig på så jag passade på att göra nästa grej som skulle göras under dagen - tvätta. Sen drog jag iväg till gymmet och tränade så gott det gick. Känner mig dock svag i hela kroppen nu. Men den svagheten är tillfällig och jag vet ju varför. Är jag svag i huvudet blir jag svag i kroppen också :P

Sen har jag varit i Kanis med Johanna, Jessika, Christoffer och Wille. Det var lite isigt (det ordet såg vääääldigt konstigt ut :P) på en del ställen, men ändå bättre än jag trodde. Så vi åkte i ett par timmar. Det känns faktiskt som att det går bättre och bättre att åka bräda nu. And I'm going to be veeeery goood!

Aja, nu har jag kommit på att jag borde fortsätta med engelskauppgiften. Fyra kapitel som ska skrivas om till ett annat perspektiv. Över 50 sidor. Kul liv alltså :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du och linus gjort slut?

2010-03-10 @ 17:38:40
Postat av: Emma

Vet inte vem som kommenterat, men japp det har vi. I måndags :P

2010-03-10 @ 19:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0