Jag körde fast ;P

Inatt har det snöat mycket! Väääääldigt mycket. Under förmiddagen när jag skulle skjutsa Erika lyckades jag köra fast. Hehe, fastnade mitt på vägen på vårat kvarter eftersom det var oplogat och det var inte många som hade kört där heller så det blev lite svårt ;P Erika gick hem och hämtade en spade och våran granne kom ut med spade och sand och hjälpte oss. Hehe, så vi tog oss loss till sist! ;D

Det var varit en rätt lugn söndag. Var på gymmet och tränade. Skönt skönt! Och min fot börjar bli bättre nu, så på några dagar kanske jag vågar springa ;D I hope so!

Sen hann jag vara hos Linus ett tag och efter det var det körövning. Vi övade ett par nya låtar idag och det gick gode bra :) Jag och Viktoria var enda tenor/andra-altarna idag men vi klarade oss rätt bra ändå!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde plugga, men frågan är om jag orkar, haha ;) Känns ju liiiiiiite jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0