Kåbdalis

Man kunde inte ha haft bättre väder på en friskvårdsdag ;D Helt underbart! Himlen var verkligen klarblå och solen värmde! Och det var bra före i backen också :) Har aldirg åkt sittlift med brädan förut, bara med skidor. Det var ltie krångligare, haha. Iaf för mig xD

Mitt största problem idag har varit foten. Det har gjort så j*vla ont att jag bara har velat kapa av den eller nå :P Måste nog inte på vårdcentralen imorgon och kolla upp det, för så här kan jag ju itne ha det :/

Sen har jag haft ont i låren också. TRÄNINGSVÄRK! Hehe, förstod väl att jag skulle få det ;D Jag älskar träningsvärk och det är sällan jag inte har träningsvärk nånstans. Alltid är det nån muskelgrupp som är lite extra lidande ;)

Nu blir det duschen! :D

Är lite småkär i min rosa jacka ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0