Måndag :)

Imorse hade jag engelska 10 över 8. Fick göra bort det där muntliga förhöret och det var lika  lätt som jag anade. Lätt ämne att diskutera om ;P

Sen for jag och Rebecca på gymmet. Jag tränade biceps och triceps idag och det gick sjukt bra! :D Hann köra en massa övningar och var helt slut i armarna efter passet ;) Precis som det ska vara! 

Sen har jag hunnit vara å sola en stund också. Bara 12 minuter, men det var väldigt skönt! Jag ska börja sola lite mer regelbundet på ett par veckor, för att vänja huden lite innan jag ska utomlands. Just nu solar jag bara nån gång då och då ör att det är en helt underbar avkoppling :)

Jag börjar inte om förrän tio över två eftersom två lektioner uteblev idag. Funderar på att vara duktig och göra bort en engelskauppgit. Ska skriva ett litet arbete om Marian Keyes. Men jag tror att jag kommer fasta på facebook istället. Brukar ha en tendens att göra det ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0