Musiiiic ;D

Jag har jobbat lite med låtarna jag ska spela in. Längtar till fredag då jag har studiotid igen! Måste bara försöka få skivan tillräckligt bra så att jag vågar sälja den, haha. Det är ju som det som är meningen ;) Dock har jag ju välsigt svårt för att bli nöjd med saker som jag själv gör, så jag får väl ha några ärliga vänner som får bedöma åt mig :)

Sen har jag städat lite. Har gjort mig av med klädhögen som jag brukar förflytta mellan pianostolen och sängen (y). Men dom ligger där för att det är så trångt i min garderob ;P

Nu lyssnar jag på musik på HÖG volym ;D Ska strax fara till gymmet! Idag blir det mage&rygg :) Är väldans sugen på att springa, men jag har fortfarande ont i foten även om jag bara går, så det dröjer nog några dagar innan jag kan springa :/ Men då passar jag på att bli stark medan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0