Mykväll :)

Ikväll blir det myskväll med mami. Jag har dissat en massa saker under kvällen bara ör att jag inte orkar ;P Hård natt och lite sömn sätter sina spår minsann! Många har frågat om jag ska med på fest ikväll, men jag pallar verkligen inte. Och så ska jag ju köra bil imorgon klockan nio på morgonen, så det känns inte som att det är så smart att festa ikväll ;)

Och varför ska jag upp tidigt imorgon då? Joo, jag ska fara till Luleå med kören och sjunga. Vi ska fara klockan nio och jag måste vara med eftersom jag ska köra en bil ;P Blir en tidigt morgon alltså! Men det ska säkert gå bra ) Blir kul att sjunga i Luleå!

Ikväll blir det körslaget och jag tror att jag ska köpa lite ostbågar och passa på att bli lite tjock ikväll ;D Jag gillar att se körslaget eftersom jag är en musiktönt och körtjej. Jag får inspiration av hur dom lägger olika stämmor osv :) Därför tycker jag att det kan vara riktigt kul att se, men tyvärr är det ju alltför sällan man är hemma en lördagkväll ;P Men är man ung så är man! Man måste ju passa på att ha kul ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0