Nästa hårfärg? :)

Kom hem från Luleå för några minuter sen. Har varit och sjungit med kören :) Det gick riktigt bra att sjunga idag! Dock kändes det lite tråkigt att vara inomhus när det var så fint väder ute. Satt och kollade på den blåa himlen och längtade ut. Och när vi hade sjungit klart var himlen inte lika blå längre ;P Men här i Älvsbyn ser det ju fint ut iaf, så det kanske blir att sitta ute en stund :) Jag går ju på solenergi så ;D

Jag funderar på att bli brunett igen. Men jag är inte helt säker. Jag kommer ju att sakna mitt röda hår om jag färgar det brunt. Men samtidigt är det ju kul med lite variation.. Hmm :)

Spanade omkring bland gamla bilder och hittade mig själv med en massa olika hårfärger! Alla är från olika färgningar ;P Och jag har ännu fler, men ni blir nog för less på att se mig om jag ska lägga upp bilder på alla färger ;) Men jag har beslutsångest! Måste fundera lite :)





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0